ମିଳିଗଲା ପ୍ରାକୃତିକ ଉପାୟରେ ଓଜନ ବଢାଇବାର ବେଷ୍ଟ ଉପାୟ, ପତଳା ଲୋକମାନେ ନିଶ୍ଚୟ ଥରେ ଏହି ଉପାୟ ଆପଣାନ୍ତୁ…

ଆପଣ ନିଶ୍ଚୟ କିଛି ଲୋକଙ୍କୁ ଦେଖିଥିବେ, ସେମାନେ ଯେତେ ଖାଇଲେ ମଧ୍ୟ ସେମାନଙ୍କର ଓଜନ ବଢେ ନାହିଁ | ଯଦି ଆପଣ ମଧ୍ୟ ସେହି ଲୋକମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରୁ ଜଣେ ତେବେ ଏହି ଖବର ଆପଣଙ୍କ ପାଇଁ ବହୁତ ଉପଯୋଗୀ | ମଣିଷ ଅତ୍ୟଧିକ ମୋଟା କିମ୍ବା ଅତ୍ୟଧିକ ପତଳା ଦେଖାଯିବାକୁ ଚାହେଁ ନାହିଁ ସେ ଫିଟ ରହିବାକୁ ଚାହେଁ | ଏକ ସୁସ୍ଥ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ରଖି ତାର ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ କରାଯିବା ଉଚିତ୍ | ତଥାପି, ଭୁଲ ଖାଇବା କାରଣରୁ ଚର୍ବି ମଧ୍ୟ ଆପଣଙ୍କ ପାଇଁ କ୍ଷତିକାରକ ହୋଇପାରେ | ଏହା ଖରାପ କୋଲେଷ୍ଟ୍ରଲ ଏବଂ ହୃଦରୋଗ ଭଳି ବିପଦ ସୃଷ୍ଟି କରେ|

ଏଭଳି ପରିସ୍ଥିତିରେ, ଆଜି ଆମେ ଆପଣଙ୍କୁ ମୋଟା ହେବାର ସଠିକ୍ ଉପାୟ କହିବାକୁ ଯାଉଛୁ | ଏଥିପାଇଁ ଆପଣଙ୍କୁ ସଠିକ୍ ଖାଦ୍ୟ ଏବଂ ବ୍ୟାୟାମ ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦେବାକୁ ପଡିବ | ଓଜନ ବଢ଼ାଇବା ପାଇଁ ସାଧାରଣତ କ୍ଷୀର, ଅଣ୍ଡା, ଆଳୁ, ରଜମା, ନାଲି ମାଂସ, ଚିକେନ୍ ଏବଂ ମାଛ ଭଳି ଜିନିଷ ଖାଇବା ଲାଭଦାୟକ ଅଟେ | ସେଗୁଡ଼ିକରେ ପ୍ରୋଟିନ୍ ଥାଏ ଯାହା ମାଂସପେଶୀକୁ ବଢ଼ିଇବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ | ଏହା ବ୍ୟତୀତ, ମୋଟା ହେବାର ଅନ୍ୟ ଉପାୟ ଅଛି |

ପତଳାରୁ ମୋଟା ହେବାର ଉପାୟ

1. ଉଚ୍ଚ କ୍ୟାଲୋରୀ ପୁଷ୍ଟିକର ଖାଦ୍ୟ ଯେପରିକି ଏବାକାଡୋ, ରୁଟି, ଆଳୁ, କୁକୁଡ଼ା ଏବଂ ମାଛ ଇତ୍ୟାଦି ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ କରନ୍ତୁ | ଏହା କେବଳ ଆପଣଙ୍କ ମାଂସପେଶୀକୁ ବଢ଼ାଇବ ନାହିଁ ବରଂ ଆପଣଙ୍କ ହାଡକୁ ମଧ୍ୟ ଶକ୍ତିଶାଳୀ କରିବ |

2. ଦିନକୁ 5 ରୁ 6 ଥର ଖାଆନ୍ତୁ | ଅଧିକ ପ୍ରୋଟିନ୍ ଏବଂ କ୍ୟାଲୋରୀ ଖାଦ୍ୟ ଖାଆନ୍ତୁ |

3. ଯଦି ଆପଣ ଅଧିକ ଥର ଖାଇବାକୁ ସକ୍ଷମ ନୁହଁନ୍ତି ତେବେ ବିସ୍କୁଟ, ରୁଟି, ଫଳ, କ୍ଷୀର ଚା ପରି ସୁସ୍ଥ ସ୍ନାକ୍ସ ନିଅନ୍ତୁ |

4. ଓଜନ ବୃଦ୍ଧି ପାଇଁ କ୍ଷୀର ଏବଂ କଦଳୀ ମଧ୍ୟ ଭଲ | କ୍ଷୀରରେ ପ୍ରୋଟିନ୍ ଏବଂ କ୍ୟାଲସିୟମ୍ ଭରପୂର ଅଟେ | ଏହା ଆପଣଙ୍କ ମାଂସପେଶୀ ଏବଂ ହାଡକୁ ମଜବୁତ କରି ଓଜନ ବଢ଼ାଇଥାଏ | ଯଦି ଆପଣ ପ୍ରତିଦିନ କ୍ଷୀର ପିଇ ବିରକ୍ତ ହୁଅନ୍ତି ତେବେ ଆପଣ କ୍ଷୀରରେ ହଳଦୀ ପକାଇ ପାରିବେ |

5. ଯଦି ଆପଣ ବାଦାମରେ କ୍ଷୀରରେ ମିଶ୍ରଣ କରନ୍ତି, ତେବେ ଏହା ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଉପରେ ଭଲ ପକାଇଥାଏ | ଆପଣ ବାଦାମ ସହିତ ଖଜୁରୀ ମଧ୍ୟ ମିଶ୍ରଣ କରିପାରିବେ | ଦୁହିଁଙ୍କୁ ଦୁଗ୍ଧରେ ପିଇବା ଦ୍ୱାରା ଓଜନ ବଢ଼ିଥାଏ |

6. ସୁସ୍ଥ ଖାଇବା ସହିତ ବ୍ୟାୟାମ କରନ୍ତୁ | ଏହା ଆପଣଙ୍କ ଓଜନ ବୃଦ୍ଧି କରିବ | ବ୍ୟାୟାମ ପରେ ତୁରନ୍ତ ପ୍ରୋଟିନ ପାଉଡର ନିଅନ୍ତୁ | ଏଥିରେ ଥିବା କାର୍ବୋହାଇଡ୍ରେଟ୍ ଶରୀରରେ ଇନସୁଲିନ୍ ପରିମାଣ ବଢାଇବ | ଏହା ସହିତ ପ୍ରୋଟିନ୍ ଏବଂ କ୍ୟାଲୋରୀ ମଧ୍ୟ ବୃଦ୍ଧି ପାଇବ|

7. ଆପଣଙ୍କ ଖାଦ୍ୟରେ ଅଧିକରୁ ଅଧିକ ଫଳ ଏବଂ ପନିପରିବା ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ କରନ୍ତୁ | ବିଶେଷକରି ମକା, ଗାଜର, ଆଳୁ, ବନ୍ଧାକୋବି ଇତ୍ୟାଦି |

8. ଦିନରେ ବିଶ୍ରାମ ଏବଂ ଶୋଇବା ମଧ୍ୟ ଆବଶ୍ୟକ | ପ୍ରତିଦିନ 7 ରୁ 8 ଘଣ୍ଟା ଶୋଇବା ଆବଶ୍ୟକ | ଆପଣଙ୍କ ଶୋଇବା ସମୟରେ ମାଂସପେଶୀ ଶୀଘ୍ର ବଢ଼ିଥାଏ | ଡାକ୍ତରଙ୍କ ଅନୁଯାୟୀ, ଓଜନ ବଢ଼ାଇବାକୁ ହେଲେ ଜଣେ ବ୍ୟକ୍ତି ମଧ୍ୟାହ୍ନ ଭୋଜନ ପରେ 45 ରୁ 1 ଘଣ୍ଟା ଶୋଇବା ଉଚିତ୍।

Share Your Views In Comments Below

comments